BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Urząd Gminy Borowie

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Urząd Gminy Borowie

  • Urząd Gminy »
  • Regulamin Urzędu Gminy »

Załącznik Nr 5 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Borowiu

ZASADY PODPISYWANIA PISM I DECYZJI

§ 1

Wójt Gminy podpisuje osobiście :

  1. zarządzenia, decyzje, regulaminy, komunikaty i okólniki,
  2. dokumenty kierowane do kierowników organów administracji rządowej i samorządowej,
  3. pisma kierowane do przedstawicielstw dyplomatycznych oraz burmistrzów stolic Państw,
  4.  odpowiedzi na interpelacje radnych i wnioski posłów na Sejm i senatorów,
  5. odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące podległych pracowników,
  6. pisma zawierające oświadczenia woli w zakresie bieżącej działalności Gminy,
  7. pełnomocnictwa i upoważnienia do działania w jego imieniu, w tym pisma wyznaczające osoby uprawnione do podejmowania czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników urzędu,
  8. pisma zawierające oświadczenia woli Urzędu jako pracodawcy,
  9. pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy przed sądami i organami administracji,
  10. inne pisma zastrzeżone dla Wójta

§ 2

Sekretarz gminy, Zastępca Wójt, Skarbnik i kierownicy wydziałów podpisują pisma i decyzje pozostające w zakresie ich zadań, zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem przez Wójta Gminy.

§ 3

W dokumentach przedstawionych do podpisu kierownictwu Urzędu powinna być zamieszczona adnotacja zawierająca imię i nazwisko oraz stanowisko i numer telefonu, pracownika który opracował dokument.

§ 4

Wójt Gminy może upoważnić Zastępcę Wójta, Sekretarza Gminy oraz pozostałych pracowników do podpisywania korespondencji dotyczącej spraw pozostających w zakresie czynności pracowników z wyjątkiem spraw zastrzeżonych do osobistej akceptacji.

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Marcin Ositek
  • opublikował: Marcin Ositek
    data publikacji: 2025-11-20 14:17
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-11-23 23:18:32
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net